Cea mai mare declarație de

iubire pentru România

Blog

Dobrogea de Sud

Big_img_2649
Prima zi de iarnă ne-a găsit la Călărași, așa că am întâmpinat-o cum trebuie: cu mulți prieteni și cu o petrecere bună. Pentru ultima parte, echipa noastră s-a mărit și îi avem alături pe o parte din cei care au pariticipat la Redescoperă România: Anca Bundaru, Cristina Chiripuci, Elena MarcuAndrei Zdetovețchi,  Plus Doru și Răzvan

Ne-am trezit, după o noapte lungă, cu mașinile acoperite de câțiva centimetri de zăpadă umedă și bine înghețată. Loganurile noastre cele viteze au fost însă foarte repede gata de plecare. În câteva minute am ieșit din oraș, cu direcția Silistra pentru a ne urca pe bac. După o așteptare destul de lungă, am traversat rapid Dunărea și am continuat spre Ion Corvin, localitatea din care începe ultimul "A". Nu înainte de a mai face o ieșire din traseul oficial pentru o nouă serie de fotografii într-o carieră de piatră părărsită.

Am intrat apoi în dealurile Dobrogei de Sud, una dintre zonele cele mai sălbatice și mai pitorești ale României. Am mers printre vii, pe malul Dunării până la Cernavodă, apoi mai departe până la Topalu. Am mai făcut o oprire scurtă lângă cetatea Capidava, una dintre cele mai vechi de pe teritoriul României. După zilele trecute, am avut emoții că vom merge iarași pe drumuri de țară. Eram pregătiți pentru orice fel de coduri, noroaie sau înghețuri. Din fericire nu a fost cazul, totul a mers strună. Apreciem altfel orice drum asfaltat.

La ora 6, primul Logan parca în fața hotelului din Mamaia. Celelalte mașini au ajuns o oră mai târziu, una din direcția Vama Veche, cealaltă după un ocol prin Cheile Dobrogei.

Traseul zilei a fost: Călărași - Silistra - Ion Corvin - Aliman - Cernavodă - Seimeni - Topalu - Saraiu - Vulturu - Mihai Kogălniceanu - Ovidiu - Agigea - Constanța.